WELKOM

Welkom op het biblioblog van Spookiespock

maandag 11 oktober 2010

DING 6

Eerst even in Picasa gerommeld, wat ik overigens wel overzichtelijk vond, tot bleek dat ik vanaf mijn werkcomputer niet kon downloaden (logisch ook, buitenaardse wezens moet je extra in de gaten houden). Flickr bleek later prima te weken al verliep de inlogging via Yahoo niet bepaald vlekkeloos. En ja, het is een feestje om er rond te kijken en een aantal van de vele mogelijkheden uit te testen. Met name voor iemand die regelmatig met fotografie in de weer is. Voor het opslaan en in sets rangschikken van mijn archief ga ik er zeker gebruik van maken. Maar je laat je soms ook weer te gauw verleiden. Ik heb een set gemaakt naar aanleiding van bovenstaande foto die het gevaar van een theek onder een boom laat zien. Er is een apart idioot verhaaltje ontstaan (uit elke nieuwe rangschikking kan weer een ander verhaal komen). Het leek me leuk om dit ook serieus met mijn kunstenaarswerk te gaan doen, tot ik besefte dat mijn website zich daar beter voor leent en ik het in feite daar ook al doe. Op dat punt voegt het nauwelijks iets toe.

2 opmerkingen:

  1. Hoe kunnen wij volgers je set zien?
    Want daar zijn we colelctief wel nieuwsgierig naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Angelonmychest

    De set is te zien op
    www.flickr.com/photos/spookiespock
    onder de setnaam BIBLIOTHEKEN

    BeantwoordenVerwijderen